Kitty Supervises Hooman’s Dinner


Kitty climbs on his hooman’s shoulder, supervising their dinner time and giving demands!

Kitty: “Watcha eating?”

cute kitty demands food at dinner table

Kitty: “Yummm…”

cute kitty demands food at dinner table

Hooman: “No, eat your kitty food.”

cute kitty demands food at dinner table

Kitty: “Gimme yours!”

cute kitty demands food at dinner table

Photos by Kachimo.

You may also like:

Facebook Comments

Subscribe to Love Meow Newsletter:

 Email
 Name
 

Sponsored Links

14 Responses to “Kitty Supervises Hooman’s Dinner”

  1. Tabbymom Jen says:

    LOL! Victor is a pest at meals, but he doesn’t go THAT far! At worst, he pulls on my placemat or tablecloth and sometimes jumps behind me in the chair. I love the woman’s face in the last picture!

  2. Ana says:

    LOL! Love this persevering kitty with such an expressive face! I like his hoomans too!

  3. katie says:

    That is too funny, love his face!!

  4. séana says:

    haha, cute! my can family relate!

  5. Linden says:

    The patented arm block! Very persistent kitty! I love te woman’s expression in the last photo!

  6. Shelly Lyon says:

    Looks like home!

  7. Winston says:

    I don’t think this is supervision as much as trying to get the hooman’s food, haha!

  8. Hanah says:

    awww I feel sorry for the cat. I never knew cats would behave like a dog and want to eat what people are eating lol

    • Renee says:

      My kitty is sooo dog-like about food. One time I left a chicken finger on a plate. She jumped on the table, grabbed the chicken finger, and ran off with it!

  9. Angelique says:

    Lol, the girls face in the last pic hahaha

  10. sleepy says:

    This is so cute.

  11. Trine says:

    cute pics , but the first one is adorable !!! :)

  12. Katherine says:

    Awww, kitty wants some sushi :-) Yes, the girl’s face is hilarious!

  13. Ashley says:

    Hahaha that’s what I thought!! Her face is TOO funny! Adorable kitty, too! :)

Leave a Reply

Twitter Facebook